Laura Peschar
26-08-2019

Deel dit bericht

In de serie verkent presentator Meike de Jong, samen met topexperts, de weg naar een digitale, datagedreven marketingorganisatie.

Hoe zorgen bedrijven als Ahold Delhaize, Buienradar en felyx ervoor dat ze klaar zijn voor de toekomst? En hoe volwassen zijn deze bedrijven op digitaal vlak? Dit wordt uitgelegd in de zesdelige podcast-serie Digital Dialogues. De podcast-serie is het resultaat van een samenwerking tussen Adformatie en Google. De eerste drie afleveringen zijn vanaf nu te beluisteren via Spotify, Itunes en Stitcher en Google Podcast.

In de serie verkent presentator Meike de Jong, samen met topmensen uit het bedrijfsleven – onder wie Wouter Kolk (Ahold Delhaize), Martin de Boer (Corendon) en Kevin Capota (L’Oréal) – en specialisten, het pad dat bedrijven moeten bewandelen om een digitale en data-gedreven marketingorganisatie te worden – en hoe dat te doen op een manier die de privacy van hun klanten waarborgt. Want bedrijven die hun klanten beter willen bedienen en betere resultaten willen behalen moeten echt gaan bewegen.

Lees hier het artikel verder en beluister de eerste episode van de podcast.