Sijthoff Media biedt jou als adverteerder alle tools om je boodschap impactvol onder de aandacht te brengen van de juiste doelgroep. Of je nu meer bekendheid wil, je bedrijf als thought leader wil positioneren of leads wil genereren: met een marketingcampagne in samenwerking met onze merken zet je je merk stevig op de kaart bij het MKB of professionals werkzaam in de IT, finance, HR, M&A, lokaal bestuur, marketing, media, creatie en communicatie. We kijken graag samen met jou naar de beste aanpak om jouw marketingdoelstelling te realiseren.
De verschillende platformen van Business Insider, AG Connect, Adformatie, Binnenlands Bestuur, iBestuur, HR Praktijk, Accountantweek.nl en FM.nl worden maandelijks gevolgd door ruim 3,5 miljoen professionals in de marketing, communicatie, IT, finance, HR, M&A en lokale overheid. Van cmo’s en communication directors tot CIO’s tot IT Lead’s en van rijksambtenaren tot raadsleden.
Binnen ons all channel-platformen heeft elk medium zijn eigen kracht. Daardoor kunnen wij oneindig veel oplossingen bieden om je marketingdoelstellingen te behalen: of het nu gaat om brand awareness, thought leadership of direct leads genereren.
ContactOf je nu meer merkbekendheid zoekt, loyaliteit of onderscheidend vermogen, een marketingcampagne in samenwerking met Sijthoff Media zet je merk op de kaart bij alle professionals in marketing, communicatie, IT, HR, finance, M&A en overheid. Op basis van je doelstelling en doelgroep werken we een doelgerichte aanpak uit om de effectiviteit van je campagne te optimaliseren. Meestal is dit een combinatie van meerdere on- en offline kanalen. Denk hierbij aan display advertising, branded content in ons magazine en op de website, of het sponsoren van congressen, seminars of evenementen.
Dit wil ikWil je potentiële klanten aan je merk binden en tegelijkertijd een reputatie als ‘thought leader’ op jouw vakgebied vestigen? Dan is een content partnership met Sijthoff Media een interessante optie. Je leest er alles over onder ‘content partnership’.
Dit wil ikWil je leads verzamelen waarmee je direct aan de slag kunt? Sijthoff Media biedt daarvoor diverse mogelijkheden. Via ons platformen kun je bijvoorbeeld je kennis delen in de vorm van een whitepaper. Een whitepaper bevat relevante informatie voor potentiële klanten. Denk aan tips, een checklist, een onderzoek, et cetera. Hoe relevanter de content, hoe groter de kans dat potentiële klanten jouw content downloaden. Heb je zelf geen content beschikbaar? Dan maken wij die voor je. Vanzelfsprekend krijg je alle contactgegevens van de potentiële klanten, AVG-proof!
Dit wil ikHet vinden van getalenteerd personeel is een van de grootste uitdagingen waar ondernemingen voor staan. De vacaturebanken van Sijthoff Media bieden volop mogelijkheden om dat talent te vinden.
Dankzij de combinatie van interessante vacatures en hoogwaardige content, brengt onze vacaturebanken van werkgevers in beeld bij de beste kandidaten. Of het nu gaat om ambitieuze werkzoekenden of hoogopgeleide professionals die niet actief op zoek zijn naar een nieuwe job. Door onze merken te verbinden aan je vacature, wordt de kans op een succesvolle match aanzienlijk vergroot. Wij hebben de volgende vacaturebanken:
Maar alleen een vacature plaatsen is vaak niet voldoende. Je kunt ook denken aan branded content om jong talent te enthousiasmeren. Bijvoorbeeld een interview met werknemers die al bij je onderneming werkzaam zijn. Of een presentatie van een succesvolle case die je onderneming op de kaart heeft gezet. Dat kan online, maar ook in onze magazines. Een combinatie van on- en offline channels geeft je boodschap meer urgentie en verhoogt de attentiewaarde.
Dit wil ikMasterclasses, workshops, round tables, live community’s en opleidingen: Sijthoff Media organiseert jaarlijks meer dan 100 events waar je vakgenoten en potentiële afnemers persoonlijk kunt ontmoeten.
Per event worden sponsorpakketten op maat samengesteld, die het contact met je doelgroep extra makkelijk maken. Een sponsorpakket bevat niet alleen middelen voor een effectieve presentatie tijdens het event, maar ook voor een opvallende promotie voorafgaand aan en aansluitend op het evenement, zowel online als in het magazine.
Dit wil ikDoor content te plaatsen onder de vlag van een van de merken van Sijthoff Media krijg je meer aandacht dan via je eigen kanalen en kun je sneller uitgroeien tot een autoriteit op jouw vakgebied. Bovendien creëer je een voorkeurspositie bij potentiële afnemers en beslissers.
Binnen een van de online communities van Sijthoff Media krijg je een eigen pagina in de look & feel van jouw organisatie. Daar kun je zo vaak als je wilt marketingcontent plaatsen die je merk relevant maakt bij potentiële afnemers, loyaliteit bewerkstelligt onder bestaande klanten, je corporate reputatie (be)vestigt en/of concrete leads genereert.
Je publicaties worden gepromoot in nieuwsbrieven, op de homepage, bij relevante kennisartikelen, bij relevante onderwerpen, bij relevante domeinen en via relevante zoekresultaten. Onze partnermanager kan je helpen met het vervaardigen van relevante content en het samenstellen van een slimme contentmarketingstrategie, die rekening houdt met de verschillende manieren waarop potentiële afnemers informatie zoeken.
Dit wil ikSuccesvolle custom publishing-cases beantwoorden aan de wensen en behoeften van potentiële klanten, waardoor de content beter beklijft. Door inspirerende content in de vorm van blogs, kennisartikelen, video’s, whitepapers en onderzoeksresultaten, creëer je bovendien een voorkeurspositie bij potentiële kopers.
Hoewel steeds meer potentiële klanten zich online oriënteren, zijn offline contactmomenten nog steeds van groot belang voor de beeldvorming en de definitieve keuze. Combineer daarom online publicaties met branded content in een van onze magazines met sponsoring van een event, waar je direct contact kunt maken met je doelgroep.
Als je zelf de tijd, ervaring of capaciteit mist om specifieke content te creëren, kun je een beroep doen op onze content-experts. Zij kunnen je diverse voorbeelden laten zien van succesvolle cases, maar we creëren ook polls en whitepapers.
Dit wil ik