Redactie
01-07-2021

Deel dit bericht

Sijthoff Media heeft het cursusaanbod NBA Opleidingen overgenomen van de Koninklijke Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA). Dankzij de overname is het bedrijf naast aanbieder van vakmedia, nu ook één van de grootste opleiders voor accountants en finance professionals in Nederland. Bekende merken van Sijthoff Media zijn Financieel-Management.nl, Accountantweek.nl, MenA.nl, Adformatie, AG Connect en Binnenlands Bestuur.

Vorig jaar versterkte Sijthoff Media al zijn positie in de financiële educatiemarkt door opleidingsinstituten Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance over te nemen. Naast het aanbieden van opleidingen en trainingen, bereikt het mediabedrijf meer dan één miljoen eindbeslissers en professionals door middel van evenementen, congressen, awards, executive diners, magazines, nieuws- en vacaturesites.

Willem Sijthoff, CEO van Sijthoff Media: ‘NBA Opleidingen past perfect binnen onze visie op leren en ontwikkelen. De combinatie met onze educatielabels Alex van Groningen en Amsterdam Institute of Finance zal helpen dit nog meer te versnellen. We organiseren straks ruim 700 trainingen en cursussen voor finance professionals en accountants met in totaal 10.000 deelnemers. Bovendien zien we mooie synergiemogelijkheden met de website Accountantweek.nl en het evenement Accountancy Expo.’

Berry Wammes, directeur van de NBA: ‘Wij zijn verheugd dat we ons cursusaanbod hebben weten onder te brengen bij een professionele en betrouwbare partij. Als onderdeel van de Raad van Advies en de Programmaraad van Sijthoff Media zal de NBA nauw betrokken blijven om de hoogste kwaliteit van de opleidingen en cursussen voor accountants te waarborgen.’

De NBA zal zich blijven focussen op haar kernactiviteiten waaronder kwaliteitsborging, regelgeving en vertegenwoordiging van het accountantsberoep.

Over Sijthoff Media
Sijthoff Media is een crossmediaal bedrijf gevestigd in Capital C, hét centrum voor de creatieve industrie van Amsterdam. Onze media en communities verbinden boardroom members en één miljoen professionals binnen IT, marketing, media, finance, HR, M&A en de overheid. Bekende merken zijn Adformatie, AG Connect, Alex van Groningen, Amsterdam Institute of Finance, CFO, CHRO, M&A, Binnenlands Bestuur, iBestuur en FM.nl. Daarnaast bereiken we met Kidsweek en Samsam wekelijks ruim 400.000 kinderen in de leeftijd 7 tot en met 12 jaar.

Over NBA
Als beroepsorganisatie van accountants is de NBA er voor alle leden. Een pluriforme beroepsgroep van 22.000 professionals werkzaam in de openbare accountantspraktijk, bij de overheid, als intern accountant en in het management van organisaties. Samen dragen wij bij aan de ontwikkeling en kwaliteit van de organisatie en het beroep. Kijk op NBA.nl en Accountant.nl voor meer informatie.