Redactie
25-04-2022

Deel dit bericht

Nu de laatste coronamaatregelen zijn opgeheven was het eindelijk weer mogelijk voor Adformatie om de jaarlijkse contentpartnerdag te organiseren. Deze vond plaats op 7 april in Capital C,  de schitterende locatie waar Adformatie is gevestigd en bovendien hét creatieve centrum van Amsterdam.

 

Het event begon met een ontvangst in het restaurant Capital Kitchen en werd vervolgd in de inspirerende en kleurrijke Skyscape zaal. Hier bespraken Content Director Susanne van Nierop en Community Manager Corinne Hamming de plannen voor komend jaar. Susanne gaf bovendien handige redactionele tips om content zo effectief en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, bijvoorbeeld door het gebruik van koptitels. Corinne gaf een update over de snelgroeiende CMO Community en gaf in een inkijk in het programma van de CMO Day die op dinsdag 17 mei zal plaatsvinden.

 

Naast diverse netwerkmogelijkheden stond er ook een korte inhoudelijke sessie op de agenda. Bert Hagendoorn, specialist in positionering en groeistrategieën, gaf een workshop over bureaupositionering. Dit werd bijzonder goed ontvangen aangezien veel van de aanwezigen vanuit de bureauwereld kwamen. Tijdens de Q&A kwam het gesprek dan ook goed los en werden key learnings en ervaringen, onder andere op gebied van contentmarketing, uitgebreid met elkaar uitgedeeld.

 

De middag werd op vrolijke wijze afgesloten met een rondleiding door Capital C en een borrel in Capital Kitchen. Aan de vele complimenten te horen is dit event snel weer voor herhaling vatbaar!