Succesvolle samenwerking tussen M&A en Ansarada: Trendonderzoek 2022-2024
In 2022, 2023 en 2024 heeft M&A in opdracht van Ansarada, een toonaangevende leverancier van datarooms, een uitgebreid Trendonderzoek uitgevoerd.
Dit onderzoek werd uitgevoerd door de gespecialiseerde redactie van M&A en bestond uit twee fasen. Eerst werd een grootschalig kwantitatief onderzoek verricht onder honderden M&A-professionals. Vervolgens voerde de redactie tientallen diepgaande live-interviews met top-dealmakers om de belangrijkste trends verder te analyseren.
De inzichten uit het onderzoek zijn gebundeld in een hoogwaardig digitaal magazine, dat door duizenden M&A-professionals is gelezen. De distributie verliep via direct mailings, branded content, nieuwsbrieven, banneradvertenties en social media posts.
Ansarada heeft het magazine tevens via eigen kanalen gedeeld en kreeg veel positieve feedback. Het onderzoek heeft niet alleen de marktwaarde van het magazine bevestigd, maar Ansarada ook geholpen nieuwe klanten te werven.
Het magazine van 2024 is hier te bekijken.